Бихте ли ми дали съвет по следния въпрос.През м .ноември съм завела погрешно фактури за покупка на грешна фирма.Сгрешен е всъщност само ДДС номера.Самите фактури са заведени абсолютно точно -№,дата сума.Как е по-добре да поправя грешката-Да сторнирам този месец и да въведа правилно или да подам писмо до
НАП,като опиша случая.Или и двете!?
Благодаря предварително!
НАП,като опиша случая.Или и двете!?
Благодаря предварително!
Добавена в
1 отговор
експерт Eli Marova
отговори на въпрос
на 04 Март. 2014
При неправилно отразени документи в дневниците, се прилага чл.126 ал.3 т.2 от ЗДДС. Следва писмено да уведомите НАП за направената грешка. Уведомяването е в свободен текст. След като грешката няма да доведе до промяна на задължението, НАП няма да предприеме нищо за съответния период, но трябва да имате входирано уведомление по чл.126 ал.3 т.2 за целите на евентуални бъдещи проверки.