Предоставена е част от сграда на общината за безвъзмедно за ползване чрез заповед на кмет от общината.Не се плаща наем!Разходите за текуща издръжка ток, телефон ,вода и данък такса битова смет си плащаме. Данъка за сгради се поемат от общината! Няма договор сключен. Въпроса е трябва ли да се начисляват приписани разходи между общината и ползваната от нас част от сградата ?
Добавена в
1 отговор
експерт Павел Йончев
отговори на въпрос
на 06 Авг. 2013
В отговор, прилагам извадка от счетоводната политика на Министерство на правосъдието: "За предоставения сграден фонд за безвъзмездно ползване от областни управи и общини е приложен подходът за осчетоводяване на приписаните разходи за 2010 г., като е изпълнено изискването на т.17.15 от ДДС №20/2004 г. и е съставена счетоводна статия дебит сметка 6087 „Приписани разходи за наеми” срещу кредитиране на сметка 7684 ”Приписани трансфери от /за общински бюджети и сметка 7682 „Приписани трансфери от/за държавни институции."*
*www.justice.government.bg/Files/Obiasnitelna_zapiska_201108.doc
*www.justice.government.bg/Files/Obiasnitelna_zapiska_201108.doc