ЕООД е регистрирано в края на септември 2012г., до момента не е осъществявало дейност, даже набирателната сметка в банката все още стои като такава - ЕООД няма разплащателна сметка. Фирмата няма движение на документи. Разходните документи на фирмата са свързани с регистрацията и както и с изработването на печат, до момента не са осчетоводени. Освен подаване на данъчна декларация с нулеви стойности друго нещо необходимо ли е да се направи. И собственика на фирмата дължи ли някакви осигуровки за периода след регистрацията? Благодаря Ви за отговора предварително!
Добавена в
2 отговори
експерт Eli Marova
отговори на въпрос
на 13 Ян. 2013
Освен Годишна данъчна декларация по чл. 92 (обр. 1010а -за лицата, НЕизвършвали дейност през 2012 г.) от ЗКПО трябва :
- да подадете Декларация за неактивнот в НСИ (Приложение 12)
http://www.nsi.bg/pagebg.php?P=68&SP=714&SSPP=725
- да обявите ГФО в ТР
Осигуровките на собственика се дължат при извършване на дейност на фирмата и съответно полагане на труд от собственика. Ако нямате деклариране на започване на самоосигуряване или договор за управление, не се дължат осигуровки.
- да подадете Декларация за неактивнот в НСИ (Приложение 12)
http://www.nsi.bg/pagebg.php?P=68&SP=714&SSPP=725
- да обявите ГФО в ТР
Осигуровките на собственика се дължат при извършване на дейност на фирмата и съответно полагане на труд от собственика. Ако нямате деклариране на започване на самоосигуряване или договор за управление, не се дължат осигуровки.
потребител Силвия Димова
отговорина потребителя Eli Marova
на 13 Ян. 2013
Благодаря Ви за съдействието. Успех Ви желая и през новата година!