Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
Имейл RSS Facebook
x Влез в clubschetovodstvo.bg

Годишен финансов отчетДанъчно облагане и таксиДДСЗДДФЛЗКПООтраслово счетоводствоРегистриране на фирмиСчетоводство

Месечни разноски за ЕООД?

Здравейте,

Ако регистрирам ЕООД, но нямам никаква дейност, то какви месечни разноски ще трябва да плащам?

Управител на фирмата ще бъда аз, като работя на ТД в друга фирма и в нея ми се плащат осигуровки. Като цяло най-много ме вълнуват осигуровките, т.е. след като работя на друго място и там ми се плащат осигуровки, то ще трябва ли и като управител на фирмата да плащам осигуровки за себе си?

Поздрави
Добавена в   Счетоводство

4 отговори


на 26 Февр. 2014
Най общо, за регистрирано ЕООД и собственик, който е самоосигуряващ се, но не извършва трудова дейност в това ЕООД, евентуалните разноски, биха представлявали банковите такси за абонаментно подържане на разплащателна сметка, нает офис и други дребни разходи. Във вашия случай се начисляват и плащат осигурителни вноски, единствено при полагане на труд в това дружество, във посоченият по-горе вариант - на самоосигуряващо се лице.
Гласувайте отговор 1 Оценявам този отговор 0 Не съм доволен от този отговор
Отговори
на 26 Февр. 2014
Тоест, ако нямам никаква дейност - нямам приходи и разходи и се водя аз собственик на това ЕООД не трябва да плащам на себе си осигуровки всеки месец - така ли да го разбирам? И единствения разход освен банковата сметка ще ми е и годишния отчет който мисля, че е 50лв.?
Гласувайте отговор 0 Оценявам този отговор 0 Не съм доволен от този отговор
Отговори
на 28 Февр. 2014
Да, разбира се, с едно уточнение - според НАП, дори полагането на подпис върху който и да е документ се счита за упражняване на трудова дейност, въобще всякаква трудова дейност свързана с това дружество.
Гласувайте отговор 0 Оценявам този отговор 0 Не съм доволен от този отговор
Отговори
на 28 Февр. 2014
Благодаря за отговора...

Накратко да видя дали съм разбрал всичко...

Мога да регистрирам фирмата да я имам като документ, да й направя банкова сметка. Не се назначавам на ТД в нея, а съм само собственик, но не и управител, не извършвам никаква дейност (съответно нямам приходи и разходи) и не дължа осигуровки.

В случай, че трябва да подпиша нещо от името на фирмата или купя нещо на нейно име, аз трябва да се назнача като управител на ТД следователно вече ще трябва да плащам осигуровки...

Нещо такова ли е :) ?

Мога ли свободно да купя домейн име - firmata.bg на името на фирмата без да бъда управител?
Гласувайте отговор 0 Оценявам този отговор 0 Не съм доволен от този отговор
Отговори
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679