Извинявам се, че се повтарям с въпроса, но ми е трудно да определя дали:
разходите да ги отчета като разходи за материали или за външни услуги
1. Фактура за изработка на фактури
2. Фактура за печати /във фактурата са изредени печатите които са били поръчани/
3. Фактура за афиши/Записано е афиши, които също са били поръчани/
Всички те имат материално-веществена форма, но в същото време са били поръчани за изработка.
разходите да ги отчета като разходи за материали или за външни услуги
1. Фактура за изработка на фактури
2. Фактура за печати /във фактурата са изредени печатите които са били поръчани/
3. Фактура за афиши/Записано е афиши, които също са били поръчани/
Всички те имат материално-веществена форма, но в същото време са били поръчани за изработка.
Добавена в
1 отговор
експерт Аксиния Цветанова
отговори на въпрос
на 07 Юни. 2017
Здравейте отново,
Заведете ги като канцеларски материали /административни разходи за материали/. Реално Вие закупувате материали по които е извършена дейност за изработката им от производителя.