Какво е счетоводното записване за отразяване на плащане в брой наем за административен офис за текущия период?
Добавена в
1 отговор
експерт Портал Счетоводство
отговори на въпрос
на 19 Юни. 2015
Здравейте, г-жо Митева.
Експерт Наталия Василева отговори на Вашия въпрос:
"Съгласно чл. 4, ал. 3 от Закона за счетоводството предприятията осъществяват счетоводството на основата на документалната обоснованост на стопанските операции и факти, като спазват изискванията за съставянето на документите съгласно действащото законодателство. Текущото счетоводно отчитане се организира по реда, определен в Закона за счетоводството и утвърден от..."
Пълния отговор можете да прочетете в Портал Счетоводство тук:
http://www.portalschetovodstvo.bg/otrazyavane-na-plashtane-v-broy-za-administrativen-ofis-16071.htm
Експерт Наталия Василева отговори на Вашия въпрос:
"Съгласно чл. 4, ал. 3 от Закона за счетоводството предприятията осъществяват счетоводството на основата на документалната обоснованост на стопанските операции и факти, като спазват изискванията за съставянето на документите съгласно действащото законодателство. Текущото счетоводно отчитане се организира по реда, определен в Закона за счетоводството и утвърден от..."
Пълния отговор можете да прочетете в Портал Счетоводство тук:
http://www.portalschetovodstvo.bg/otrazyavane-na-plashtane-v-broy-za-administrativen-ofis-16071.htm