Посредник сме в тристранна операция. През декември 2013г прехвърлителя/фирма от Италия,регистрирана по ДДС/ ни издава авансова фактура за резервни части, която плащаме. През януари 2014г. същата фирма ни издава окончателна фактура и изпраща частите на придобиващия/Испанска фирма,регистрирана по ДДС/.
Частите са получени от испанската фирма,за което имаме необходимите документи.
Резервните части са необходими за извършване на ремонт на машина в испанската фирма,който по договор с нея ще извършим ние през февруари 2014г. и частите са част от цената по този договор.Фактура за резервните части на испанската фирма ,по тези причини не мога да издам през януари.Правилно ли ще постъпим,ако издадем фактура към придобиващият през февруари и в същия данъчен период отразим в дневника за покупките фактурата на прехвърлителя?
Частите са получени от испанската фирма,за което имаме необходимите документи.
Резервните части са необходими за извършване на ремонт на машина в испанската фирма,който по договор с нея ще извършим ние през февруари 2014г. и частите са част от цената по този договор.Фактура за резервните части на испанската фирма ,по тези причини не мога да издам през януари.Правилно ли ще постъпим,ако издадем фактура към придобиващият през февруари и в същия данъчен период отразим в дневника за покупките фактурата на прехвърлителя?
Добавена в