Работодатели и ТРЗ служители вече ще могат да подават автоматизирано уведомления за трудови договори в НАП.
Това ще бъде възможно чрез разширението на електронна услуга, която позволява свързаност от типа „система-система“ между клиентските софтуери и приходната агенция чрез софтуерен ключ (API ключ).
Ще могат да се подават автоматизирано уведомления за сключени/изменени/прекратени трудови договори към приходната агенция. За целта е необходимо потребителите да заявят получаването на API ключ чрез е-услуга „Ново заявление за достъп до АPI“. За да се подават данните за трудови договори към НАП, софтуерния ключ трябва да се интегрира в софтуера, който използват клиентите.
Потребителите, които вече имат издаден софтуерен ключ за подаване на декларации Образец № 1 и Образец № 6, ще могат да го използват и за изпращане на уведомленията за трудовите договори, уточняват от НАП. Услугата за автоматизирано подаване на двете осигурителни декларации беше внедрена през октомври тази година.
През май, първи от софтуерния ключ се възползваха хазартните оператори, които вече имат автоматичен достъп до Регистъра на уязвимите лица по Закона за хазарта, напомнят от НАП.
Информация за надградената услуга в Портала за електронни услуги на НАП може да се получи на телефоните на приходната агенция: 0700 18 700 или 02/9859 6801, на цена, съобразно тарифата на съответния оператор и на имейл – infocenter@nra.bg.
Източник: nra.bg
Ще могат да се подават автоматизирано уведомления за сключени/изменени/прекратени трудови договори към приходната агенция. За целта е необходимо потребителите да заявят получаването на API ключ чрез е-услуга „Ново заявление за достъп до АPI“. За да се подават данните за трудови договори към НАП, софтуерния ключ трябва да се интегрира в софтуера, който използват клиентите.
Потребителите, които вече имат издаден софтуерен ключ за подаване на декларации Образец № 1 и Образец № 6, ще могат да го използват и за изпращане на уведомленията за трудовите договори, уточняват от НАП. Услугата за автоматизирано подаване на двете осигурителни декларации беше внедрена през октомври тази година.
През май, първи от софтуерния ключ се възползваха хазартните оператори, които вече имат автоматичен достъп до Регистъра на уязвимите лица по Закона за хазарта, напомнят от НАП.
Информация за надградената услуга в Портала за електронни услуги на НАП може да се получи на телефоните на приходната агенция: 0700 18 700 или 02/9859 6801, на цена, съобразно тарифата на съответния оператор и на имейл – infocenter@nra.bg.
Източник: nra.bg
Свързани статии
Проследени новини
Абонамент за newsletter
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg
за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!
Коментари
0 Коментари