От 1 февруари клиентите на НАП вече имат възможност да попълват и подават 2 нови декларации по електронен път - декларация по чл. 54, ал. 4 от ЗМДТ за притежаван лек автомобил и тази за притежавано пътно превозно средство, без леки коли.
Това се съобщава на официалния сайт на агенцията.
Електронните услуги са предназначени за физически и юридически лица, имащи постоянен адрес/ седалище на територията на Столична община.
Новите услуги са достъпни с КЕП за лицата, заявили и получили пълен или частичен достъп до услугата „Декларации, документи или данни подавани от физически лица“/„Декларации, документи или данни подавани от юридически лица“, както и с ПИК за физическите лица, имащи достъп до услугата „Подаване на декларации, документи или данни“.
Посредством новите услуги на Приходната агенция, подадените данни по декларациите от ЗМДТ автоматично се бъдат прехвърляни към съответните отдели на „Общински приходи“ към дирекция „Общински приходи“ на Столична община. Потребителите на Портала за електронни услуги на НАП получават съобщение за резултата от обработката на подадената декларация, придружен с данни за контакт на служител от съответния район на Столична община, където е постъпила декларацията. Това се случва, след като служители на общинска администрация обработят подадените данни.
Поетапно услугите ще стават достъпни и за други общини.
Свързани статии
Проследени новини
Абонамент за newsletter
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg
за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!
Коментари
0 Коментари