НАП обяви, че стартира собствен официален канал в една от водещите платформи за комуникация у нас - Rakuten Viber.
От 1 февруари т.г. всеки желаещ да получава актуална информация от приходната агенция, както и напомняне за предстоящи срокове за деклариране и плащане на данъци и осигурителни вноски, може да стане част от комуникационния канал. Достатъчно е да потърси в платформата Национална агенция за приходите и да се присъедини.
Чрез своя вайбър канал НАП ще държи последователите си осведомени за всички по-важни новини, събития и кампании, а също така ще ги прави съпричастни към свои обществени и социални каузи.
През устройствата си клиентите ще могат да следят за полезна информация относно: данъчно-осигурителния календар, онлайн услуги на на НАП, данъчна кампания, данъчни облекчения и др. Вайбър ще препраща потребителите към официалната интернет страница на приходната агенция, където са достъпни още по-подробни указания и съвети на темите данъци, осигуряване и отговорен хазарт.
Целта на новия комуникационен канал е приходната агенция да подпомага максимално гражданите и бизнеса при спазването на техните задължения, като ги известява за данъчни и осигурителни събития, достъпни услуги и друга, полезна за тях информация.
източник: nra.bg
Свързани статии
Проследени новини
Абонамент за newsletter
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg
за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!
Коментари
0 Коментари