Справка за дължимите си данъци и осигуровки чрез колцентъра на НАП може да направи всеки клиенти, притежаващ ПИК. Услугата е активна от 5 септември, а до момента от нея са се възползвали над 50 човека.
Целта на услугата е да спести време на клиентите, като им позволи да получават данъчно-осигурителна информация по телефона. Единственото, което се изисква, е идентификация посредством ЕГН или ЕИК по БУЛСТАТ + последните 4 цифри на ПИК. Услугата стана възможна благодарение на последните промени в ДОПК.
Редът за идентифициране на лицата при предоставяне чрез телефонна услуга на данъчна и осигурителна информация за декларираните от тях и за тях данни към НАП и данни съдържащи се в данъчно-осигурителните им сметки е регламентиран със Заповед № ЗЦУ-1084/04.09.2017 г. на изпълнителния директор на НАП. За клиентите е достъпна и подробна инструкция за достъп до предлаганата услуга, която може да бъде намерена онлайн в сайта на приходната агенция.
Освен по телефона, данъчно-осигурителна информация клиентите на НАП могат да получат онлайн – с ПИК и електронен подпис, както и в офисите на НАП.
източник: nap.bg
Свързани статии
Проследени новини
Абонамент за newsletter
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg
за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!
Коментари
0 Коментари