Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
Имейл RSS Facebook
x Влез в clubschetovodstvo.bg

Годишен финансов отчетДанъчно облагане и таксиДДСЗДДФЛЗКПООтраслово счетоводствоРегистриране на фирмиСчетоводство

Възможност за проверка истинността на касовия бон

От НАП напомнят, че всеки потребител може да осъществява своя граждански контрол върху отчитането на приходите в страната, като не пропуска да поиска касова бележка при заплащане на стока или услуга. След получаването на такава, потрбителят може да провери истинноста на бележката чрез мобилното приложение на НАП – NRA Mobile, като сканира QR кода върху бележката.
Една касова бележка трябва да съдържа задължително стойност на покупката, дата, час и номер на касовата бележка, както и фискалната памет на касовия апарат. Ако след проверка се окаже, че има разминаване, клиентът може директно да сигнализира на телефоните на НАП, използвайки мобилното приложение.
 
Потребителят може да направи и справка дали конкретната касова бележка е получена в сървърите на приходната агенция, което обикновено отнема няколко минути. Ако всичко с бележката е наред, приложението показва екран в зелен цвят, което значи, че документът е бил успешно получен в НАП. 
 
От НАП напомнят, че ако клиентите изобщо не получат касова бележка, могат да сигнализират за това, като се свържат с Информационния център на приходната агенция.
 
източник: nra.bg
 

Абонамент за newsletter

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

Коментари

0 Коментари

Внимание: За да публикувате коментар, моля, отговорете правилно на въпроса!

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg

за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679