Въпрос:
Какви счетоводни операции следва да се направят при счетоводно отчитане на застраховките на служителите във фирмата при сключване на застраховката през годината и през следващата година?
Отговор:
Сметките, които е подходящо да се използват в случая, са Разходи за бъдещи периоди и Разходи за външни услуги, тъй като обикновено платените застраховки обхващат два различни отчетни периода.
Сметка Разходи за бъдещи периоди се дебитира при плащане на съответния разход и се кредитира при признаване на разхода за текущия период. Сметката има дебитно салдо, докато отчетените разходи за бъдещи периоди не бъдат признати като текущи разходи.
В текущата година при сключване на застраховката, счетоводните записвания могат да бъдат следните:
Свързани статии
Проследени новини
Абонамент за newsletter
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubschetovodstvo.bg
за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!
Коментари
0 Коментари